كاملترين فيلم خيانت همسران

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,كارشناسي,هاي,سوالات,نور,رايگان,دكتري,براي,پيام,كنكور,كتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه كارشناسي,ارشد جزوه هاي,ارشد سوالات كارشناسي, جزوه كارشناسي,دانلود رايگان,مطالب آموزشي,آموزش,دانلود كنكور,كنكور,تضميني,دانلود پروژه,دانلود كارآموزي,دانلود رايگان فايل,دانلود آموزش,دانلود تحقيق,دانلود كتاب,تحقيق دانشگاهي,تحقيق مدرسه,عنوان تحقيق,فروش تحقيق,دانلود مقاله,سرمقاله,عنوان مقاله,مقاله تحقيق,مقاله دانشگاهي ,كامپيوتر,حقوق,جغرافيا,طرح توجيهي,دانلود طرح دانشگاهي,دانلود پروپازال,پاسخنامه,دانلود سوالات استخدامي,كشور,ايران,دانشگاه,صنعت,توسعه,تحقيق,جزوه ,دالنود, پروژهاقتصاد, بهترين سايت مقاله, تحقيق آماده, تحقيق حسابداري تحقيق, رايگان, تحقيق رشته حسابداري, ,جزوه دانلود رايگان ,دانلود رمان جديد ,دانلود كتاب, دانلود ,كتاب الكترونيكي دانلود, كتاب اموزشي دانلود ,كتاب جديد دانلود كتاب هاي الكترونيكي دانلود, كتاب پي دي اف, رايگان ,زندگي نامه, زندگي نامه افراد مشهور ,زندگي نامه ايرانيان, زندگي نامه دانشمندان ,زندگي نامه شخصيت هاي ايراني سايت مقاله,, مديريت, مرجع مقاله ,مقالات ,مقالات انگليسي, مقالات انگليسي همراه با ترجمه, ,مقالات دانشگاهي ,مقالات رايگان مقالات علمي,, مقاله ,مقاله,doc, مقاله آماده ,مقاله حسابداري پروژه, پروژه حسابداري, پروژه هاي رايگان ,پروژه هاي رشته كامپيوتر , دانشجويي,• proje ,project, projects, proje daneshjoie, projeha, ,projekar projes , اسكريپت ,برنامه ,برنامه نويسي دانلود ,دانلود برنامه دانلود رايگان ,دانلود سورس, دانلود سورس برنامه ,دانلود سورس پروژه ,دانلود مقاله دانلود, نرم افزار دانلود پايان نامه, دانلود پروژه دانلود پروژه دانشجويي, دانلود پروژه هاي برنامه نويسي, ,دانلود پروژه كارآفريني, دانلود كتاب زبان سي پلاس پلاس سورس سورس پروژه ويژوال بيسيك پروژه, پروژه دانشجويي پروژه دانشجويي, پروژه دانشجويي رايگان,پروژه رايگان پروژه ها پروژه هاي دانشجويي پروژه كار

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كاملترين فيلم خيانت همسران

كاملترين فيلم خيانت همسران

براي آگاهي از ابعاد اين آفت خطرناك لطفا اول مقاله زير را بخوانيد

و بعد نسبت به دانلود مجموعه كمياب اقدام فرماييد

 

زمان خيانت به همسر چه حسي به آدم دست ميده؟؟؟؟؟؟؟

 

 

يك راهنماي مفيد درباره «خيانت همسر»

مشاوران و كار‌شناسان خانواده در پاسخ به اين سوال معتقدند در وهله اول رفتار منطقي اين است كه اين فرد نبايد هيچ تصميمي بگيرد اما لازم است با مراجعه به يك مشاور و روان‌شناس، خود را تخليه كند؛ چرا كه مشاور او را با شيوه‌هاي درست تخليه هيجاني آشنا خواهد كرد كه اين كار، بسيار مفيد است.
آسيبي به بزرگي كشتن يك زندگي.‌‌

همان زندگي مشتركي كه روزگاري نه چندان دور بااميد به وفاداري و با آرزوي داشتن روزهايي شاد آغاز شد. اگر پاي صحبت‌ها و خاطرات مشاوران خانواده بنشينيم، اگر سري به دادگاه‌هاي خانواده بزنيم و اگر كمي بيشتر زير پوست شهر برويم ردپاي اين بي‌وفايي‌ها را خواهيم ديد و اگر بخواهيم صادق باشيم حتما مي‌پذيريم كه اين ردپا‌ها روز به روز بيشتر مي‌شود. ردپاهاي جامانده روي بسياري از زندگي‌ها كه اثر زشت به جامانده از آن به راحتي پاك نخواهد شد.

واقعيت اين است كه خيلي از زوج‌ها تعهد در زندگي مشترك را در كاركردن، انجام وظايف معمول و به دست كردن حلقه ازدواج خلاصه مي‌كنند اما «بار بارا دي آنجليس» مي‌گويد: تعهد واقعي يك حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج يا سال‌هايي نيست كه با يكديگر زندگي كرده‌ايد. بلكه رفتار شماست در يك يك روزهاي زندگي با فردي كه دوستش داريد.


دلايلي كه منجر به خيانت مي‌شود

يكي از ويژگي‌هاي ازدواج، تعهد و پايبندي هريك از همسران به يكديگر و حقوق متقابل است به گونه‌اي كه اين تعهد شالوده زندگي مشترك است؛ در غير اين صورت اعتماد متقابل بين همسران يا اعضاي خانواده كمتر و كمتر خواهد شد.

در سبب‌شناسي خيانت دلايل متعددي را مي‌توان برشمرد كه به دليل تفاوت‌هاي فردي اين دلايل يا عوامل، مي‌تواند در افراد مختلف و جوامع گوناگون و حتي در زمان‌هاي (شرايط) مختلف، متفاوت باشد.

ويليام گلاسر، روان‌شناس نامي، بيان مي‌دارد: زوج‌ها زندگي مشتركشان را با عشق شروع مي‌كنند اگر از آن مراقبت نكنند رفته رفته، صميميت اوليه به تدريج رنگ مي‌بازد. با گذشت زمان زندگي برخي از اين افراد به جدايي كشيده مي‌شود اما برخي ديگر از آن‌ها به زندگي مشتركشان با آهنگي يكنواخت و ملال آور ادامه مي‌دهند و به ارتباطات نامشروع روي مي‌آورند.

به عقيده اين روان‌شناس، مهم‌ترين انگيزه زن و مرد متاهلي كه به سوي روابط نامشروع كشيده مي‌شوند، تجربه مجدد صميميت است. چيزي كه ديگر آن را در زندگي مشتركشان نمي‌يابند.

اگرچه هيچ‌كدام از دلايل پي آمده، خيانت و بي‌وفايي را توجيه نمي‌كند و راه‌حل اساسي براي اين مشكلات مشاوره، گفت‌وگو و صبر است برخي از عوامل اثرگذار بر اين موضوع بدين قرار است:

۱ - عدم رضايت از ازدواج و برآورده نشدن نيازهاي عاطفي و زناشويي:
يكي از عوامل اصلي خيانت، نارضايتي از روابط زن و شوهر است؛ زماني كه بين همسران روابط زناشويي خوبي حاكم نباشد، اين احتمال وجود دارد فرد به همسر خود خيانت كند. اختلالات زناشويي كه به مرور زمان براي برخي به وجود مي‌آيد و مشكلات شخصيتي باعث مي‌شود فرد نتواند به همسر خود محبت كند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صميمي باعث اين خيانت‌ها مي‌شود.

همسراني كه به هر دليلي از محبت و توجه شريك زندگي خود محروم باشند، معمولا وقتي مورد وسوسه و اغواي شخص ديگري قرار مي‌گيرند ممكن است دچار انحراف شوند.

۲ - انگيزه‌اي براي پايان دادن ازدواجي كه ديگر رضايت بخش نيست:
رفتارهاي زشت، نق زدن‌هاي دائمي، نزاع‌ها و مجادله‌هاي فراوان دستورالعمل مناسبي براي ايجاد سردرد و در تصور برخي همسران (البته به نادرست)، خيانت بهترين راه فرار از جهنم خانه است. راهي كه البته آن‌ها را از چاله درمي آورد و به چاه مي‌اندازد.

۳ - انتقام:
برخي از زوجين به اشتباه فكر مي‌كنند حال كه مورد خيانت قرار گرفته‌اند آن‌ها نيز مجاز به مقابله به مثل هستند. برخي تصور مي‌كنند بايد طعم تلخ دارويي را كه به آن‌ها خورانده شده، به همسرشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود و آنچه كه بر سر همسرشان آمده بشوند. غافل از اينكه اين كار قبل از هر كسي خودشان را از پا درمي آورد.

۴ - برگرداندن حس فرديت و استقلال:
يك نظريه بر اين عقيده است كه انگيزه چنين عملي تمايل افراد به برگرداندن حس فرديت و استقلالي است كه در چارچوب ازدواج تضعيف شده است. فرد ممكن است از نظر عاطفي به حدي از بلوغ هيجاني نرسيده باشد كه بتواند در مقابل ناراحتي يا نارضايتي همسر، تماميت خود را حفظ كند، به همين دليل با جست‌و‌جوي يك رابطه جديد در واقع در جست‌و‌جو و بازسازي خود جديد است.

۵ - اطمينان خاطر از جذابيت براي جنس ديگر:
برخي از افراد در پي نياز به اطمينان خاطر از اينكه هنوز براي جنس ديگر جذاب و خواستني هستند، به رابطه خارج از ازدواج رو مي‌آورند.

به واقع، در روابط طولاني اين سوال براي برخي پيش مي‌آيد آيا هنوز در بازار خريداري دارند يا خير؛ كه يافتن پاسخ اين پرسش ممكن است آنان را به سوي اهداف غيرمشروع سوق دهد.

۶ - كسب هيجان و تنوع:
بعضي مواقع هم رابطه خارج از ازدواج، فقط به منظور كسب هيجان و تنوع اتفاق مي‌افتد يعني هيچ شكايت يا نارضايتي خاصي در ازدواج وجود ندارد فقط برخي افراد به دنبال هيجان رابطه خارج از ازدواج هستند.


آسيب‌هايي كه خيانت به جان خانواده مي‌اندازد


خيانت به همسر عوارض و پيامدهاي متعددي را به دنبال خواهد داشت كه هم بر فرد هم بر خانواده و هم بر جامعه تاثير مي‌گذارد. بي‌وفايي يكي از عمده‌ترين دلايل ذكر شده براي طلاق است. همچنين نتايج مطالعات زيادي نشان داده است واكنش فرد به خيانت همسر، شبيه علائم استرس پس از ضربه رواني، همچون علائم شوك، سردرگمي، خشم، افسردگي، آسيب ديدن عزت نفس و كاهش اعتماد به نفس است.

نتايج پژوهش‌هاي ديگر حاكي از آن است كه پس از افشاي خيانت همسر، خانواده‌ها با مسائلي نظير بحران زناشويي، تضعيف عملكرد در نقش‌هاي والديني و مشكلات شغلي روبه رو مي‌شوند. از ديگر پيامدهاي خيانت همسر مي‌توان به مسائلي نظير ضرب و شتم، قتل همسر و اقدام به خودكشي اشاره كرد.

همچنين از دست دادن اعتماد و اعتبار نزد همسر، اذيت كردن و آسيب رساندن به خود و خانواده، از دست دادن وجهه و احترام خود نزد همسر و ديگران از عمده‌ترين آسيب‌ها و مشكلاتي است كه متوجه فرد خاطي مي‌شود. هنگامي كه ما در مسير خطا قدم برمي داريم، هميشه احساس اضطراب و ترس خواهيم داشت و آرامش درونيمان از بين خواهد رفت.

 
انواع و اقسام خيانت


خيانت در رابطه همسران داراي انواع و اقسام مختلفي است كه عبارت است از:

۱ - خيانت رفتاري:
منظور از خيانت رفتاري اين است كه يكي از همسران به صورت رفتاري و با ارتباط برقرار كردن با شخصي خارج از سيستم خانواده به همسرش خيانت كند.

۲ - خيانت ذهني:
افرادي كه در فكر و تخيلاتشان مدام به شخصي ديگر مي‌انديشند از آنجا كه اين شخص، زاده ذهنشان است آن فرد شخصي ايده آل به شمار مي‌آيد و در اين موقع است كه براي زندگي مشترك خطر مي‌آفريند چرا كه آن شخص دائم شريك زندگي‌اش را با فرد ايده آل ساخته ذهنش مقايسه مي‌كند و چون در حال قياس است، در ارتباط با همسرش به مشكل برمي خورد و رابطه سرد مي‌شود.

۳ - خيانت كلامي:
در اين نوع خيانت، زن يا مرد به صورت تلفني يا اينترنتي با يكديگر صحبت مي‌كنند. متأسفانه اين نوع ارتباط‌هاي ناسالم با گسترش استفاده غلط از اينترنت، شبكه‌هاي اجتماعي، تلفن‌هاي هوشمند و... افزايش يافته است.


چگونه به همسر خود وفادار بمانيم؟


تا زماني كه به اصطلاح همه چيز گل و بلبل است و هيچ مشكلي در زندگي مشترك وجود ندارد ماندن در كنار همسر چندان هنر بزرگي نيست. هنر واقعي اين است كه با وجود مشكلات و در بد‌ترين شرايط باز هم همسران به يكديگر وفادار بمانند.

اگر مشكلات و شرايطي داريد كه احساس مي‌كنيد مي‌تواند شما را به سمت و سوي بي‌وفايي سوق دهد نكاتي كه در ادامه بيان مي‌شود، كمك كننده خواهد بود:

وفاداري در غياب همسر
شرايط كاري و زندگي بسياري از زوجين به گونه‌اي است كه ناچارند هر از گاهي از يكديگر دور باشند؛ پس به ياد داشته باشيد هيچ دليل موجهي براي تخطي از قانون وفاداري به همسر وجود ندارد و شما تحت هر شرايطي بايد به همسرتان وفادار بمانيد؛ حتي اگر مدتي از هم دور باشيد تا زماني كه هنوز پيمان ازدواج ميان شما و همسرتان وجود دارد، بايد به يكديگر وفادار بمانيد.

صداقت داشته باشيد
يكي از مهم‌ترين عوامل در حفظ وفاداري همسران به يكديگر، صداقت است. تحت هيچ شرايطي به همسرتان دروغ نگوييد و شرايط را به گونه‌اي پيش نبريد كه همسرتان ناچار شود به شما دروغ بگويد. اگر همسرتان بخواهد درباره موضوعي با شما صحبت كند، واكنش شما عاملي بسيار تعيين كننده خواهد بود؛ چرا كه موجب مي‌شود او جرأت حقيقت گويي را پيدا كند؛ در غير اين صورت، او دروغ گفتن را انتخاب مي‌كند.

گذشت كنيد
اگر مي‌خواهيد همسرتان به شما وفادار بماند، بايد خودتان همواره به او وفادار بمانيد. همسران همواره به يكديگر درس مي‌دهند و از هم درس مي‌آموزند. زماني كه شما به همسرتان وفادار باشيد، او از رفتار شما وفاداري را مي‌آموزد. زماني كه شما از اشتباه او چشم‌پوشي مي‌كنيد، او هم از شما مي‌آموزد كه از اشتباه شما بگذرد. همين نكات ساده و كوچك، ميزان وفاداري همسران را نسبت به يكديگر بسيار بالا مي‌برد.

شما دو انسان هستيد از دو خانواده متفاوت و با آداب و رسوم گوناگون؛ پس طبيعي است كه با هم اختلاف داشته باشيد و‌گاه و بيگاه موجب رنجش و ناراحتي يكديگر شويد. سعي كنيد از هم كينه به دل نگيريد، مشكلات را ميان خودتان حل كنيد تا در ذهنتان باقي نماند. هيچ مشكلي را حل نشده باقي نگذاريد؛ زيرا اين قبيل مشكلات در آينده به معضلات بزرگي تبديل خواهند شد.

با همسرتان دوست باشيد
دوستان عيوب يكديگر را نمي‌بينند و اگر ببينند، آن‌ها را ناديده مي‌گيرند و اهميتي نمي‌دهند. سعي كنيد همواره در زندگي شور و هيجان داشته باشيد و اجازه ندهيد زندگيتان يكنواخت و خسته كننده شود. همپاي هم باشيد تا همسرتان نياز نداشته باشد به فرد ديگري پناه ببرد.

همواره با اعتماد به نفس و قوي باشيد
به خودتان برسيد، تميز و مرتب باشيد، هيچ عاملي نبايد باعث شود كه شما خودتان را فراموش كنيد؛ پس به خودتان اهميت دهيد تا ديگران هم بياموزند بايد به شما اهميت دهند.

همسرتان را‌‌ همان گونه كه هست، بپذيريد
شما اين فرد را انتخاب كرده‌ايد و روز اول او را با تمام خصوصياتش ديده و پسنديده‌ايد. هرگز همسرتان را با ديگران مقايسه نكنيد. او را‌‌ همان گونه كه هست، دوست داشته باشيد و سعي نكنيد او را تغيير دهيد. كمال گرا نباشيد. در دنيا كسي وجود ندارد كه از همه نظر بي‌عيب و كامل باشد. روز اول كه همسرتان را انتخاب كرديد، مسلماً عيوب او را ديده‌ايد اما به دليل عشق به او و اشتياقي كه براي ازدواج و شروع زندگي جديد داشتيد، سعي مي‌كرديد آن عيوب را ناديده بگيريد و آن‌ها را ساده و بي‌ارزش تلقي كنيد؛ اكنون نيز بايد چنين كنيد.

بعد از ازدواج، ديگر زمان عيب يابي از همسر سپري شده است؛ پس بهتر است سعي كنيد او را با تمام خوبي‌ها و بدي‌هايش دوست داشته باشيد.

بهسازي يك رابطه زخم خورده


يك فرد سالم از لحاظ شخصيتي در مواجهه با خيانت يا بي‌وفايي همسرش چه رفتاري بايد داشته باشد؟

مشاوران و كار‌شناسان خانواده در پاسخ به اين سوال معتقدند در وهله اول رفتار منطقي اين است كه اين فرد نبايد هيچ تصميمي بگيرد اما لازم است با مراجعه به يك مشاور و روان‌شناس، خود را تخليه كند؛ چرا كه مشاور او را با شيوه‌هاي درست تخليه هيجاني آشنا خواهد كرد كه اين كار، بسيار مفيد است.

دوم، ريشه يابي علت خيانت بسيار ضروري است؛ البته علت‌ها را هم بايد در خودش و هم در همسرش جست‌و‌جو كند. نكته مهم آن است كه فرد به خود اجازه دهد تا با گذشت زمان، آرام و تخليه شود و در ضمن راهكارهاي خود را با روان‌شناس در ميان بگذارد. آنچه كه منطقي‌تر و اساسي‌تر است، آن است كه اين رابطه را بهسازي كند؛ چرا كه ممكن است خودش هم، در اين خيانت مقصر بوده باشد؛ زيرا خيانت در بيشتر مواقع يك رابطه دو طرفه است و هر يك از زوجين در بروز آن مقصرند.

بهسازي را چگونه مي‌توان شروع كرد؟
اول بايد تصميمي عاقلانه گرفت. گاهي اوقات فرد تصميم مي‌گيرد از همسر خود جدا شود. گاهي هم فرد تصميم مي‌گيرد ميدان را خالي نكند. حال اگر قرار بر ماندن شد، خيلي صادقانه بايد فرد هم بر روي خود و هم بر روي طرف مقابل، كار كند. استرس‌ها، تنش‌ها و درگيري‌هاي خودش را پايين بياورد، جو خانه را آرام نگه دارد تا مشكل برطرف شود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشته باشيم كه فرد بايد به رفتارهاي كنترلي كسي كه به او خيانت شده است احترام بگذارد تا اين برهه زماني و اين تنش‌هاي دروني طرف مقابل حل و فصل شود؛ يعني، اگر به علت رابطه خارج زناشويي تحت كنترل همسر هستيم، بايد به آن احترام بگذاريم و شرايط همسر را درك كنيم، مواردي از قبيل تماس‌هاي مداوم و پرسش در مورد اينكه كجا هستي؟ با چه كسي بودي؟ و مواردي از اين دست، نبايد فرد را عصبي كند. اين افراد اتفاقا بايد بدانند رعايت اين نكات خودش درمان است و باعث ايجاد اعتماد در زندگي مي‌شود.

رفتارهايي كه خيانت همسر را مي رساند

 

 

در اين مقاله ما به دلايلي كه همسرتان به شما خيانت مي كند، نمي پردازيم. در اين مقاله به رفتارها و سخناني كه باعث پي بردن به خيانت مي شود، مي پردازيم .

 

در دنياي امروز خيانت و متعهد نبودن بسيار باب شده و بسيار ديده مي شود. حتي اگر شخصي به زندگي زناشويي وفادار باشد مي تواند با استفاده از چت هاي اينترنتي و رابطه در فضاي مجازي با افراد ديگر كم كم به سوي خيانت سوق داده شود.

 

اما چگونه متوجه شويم همسرمان به ما خيانت مي كند يا خير ؟

 

براي پاسخ اين سوال را به چند سوال كوچكتر تقسيم مي كنيم:

 

در اين مقاله ما به دلايلي كه همسرتان به شما خيانت مي كند، نمي پردازيم. در اين مقاله به رفتارها و سخناني كه باعث پي بردن به خيانت مي شود، مي پردازيم .

 

چگونه همسر خيانت كار را تشخيص بدهيم؟

 

معمولا زوجين بعد از چند سال زندگي مشترك مي توانند به تفاوت هاي رفتاري همسرشان پي ببرند و تشخيص دهند كه آيا همسرشان به آنها خيانت مي كند يا خير .

 

اما بعضي افراد بسيار مراقب رفتارهايشان هستند طوري كه همسرشان اگر كوچكترين شكي داشته باشد، اين شك را در درون خود مي كشد و حتي به اين شك فكر نيز نمي كند.

 

چگونه خيانت اين افراد متبحر را بشناسيم؟

 

اولين دليلي كه شما مي توانيد به همسرتان شك كنيد دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ مي گويد البته لازم به ذكر است كه هر دروغي را نمي توان به عنوان آغاز خيانت تلقي كرد. دروغ هايي كه براي دير آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه هاي پياپي به سر بردن، مسافرت هاي مداوم كاري، خوشحالي بي دليل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بي ميل در رابطه زناشويي، بي ميلي در صحبت كردن با همسر يا فرزندان، بي ميلي براي شركت در مهماني ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محيط بيرون به منزل، كسل و بي حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش كردن لذات و تفريحات گذشته ...

 

همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جديدي در رابطه جنسي، عشق، زندگي ، فضاي خانه، شورش عليه محدوديت هايي كه شما براي او خلق كرده ايد، مي باشد .

 

بعضي از افراد هستند كه بسيار هوشمندانه عمل مي كنند

 

براي مثال : همسرتان پيش از اين به ندرت براي شما هديه اي مي گرفت يا حتي گل مي خريد اما در حال حاضر مدام به شما هداياي مادي و معنوي عطا مي كند .

 

شايد شما روزي در آرزوي رفتن به كلاس نقاشي بوديد ، اما هميشه با مخالفت همسرتان مواجه مي شديد و نظر همسرتان اين بود كه شما بايد به جاي رفتن به اين كلاس ها به خانه و زندگي تان برسيد اما امروز به طور نا منتظره اي همسرتان به شما مي گويد اگر هنوز دوست داري به كلاس نقاشي بروي، من مخالفتي ندارم .

 

تغييرات كاملا محسوس در رفتار همسرتان مي تواند دليلي براي بي تفاوتي او نسبت به شما و شروع رابطه جديدي باشد ، البته باز هم لازم به ذكر است كه هر بي تفاوتي را نمي توان به معناي خيانت حساب كرد.

 

اما برعكس رفتار همسران خيانت كار باهوش ، همسران خيانت كار ديگري هستند كه رفتاري بسيار فاحش دارند و به سادگي متوجه مي شويد كه در حال خيانت به شما هستند.

براي مثال : كمتر به منزل مي آيند ، زماني كه به منزل مي آيند خسته هستند، هيچ تمايلي به همسر و بچه هايشان ندارند و ...

 

گاهي اوقات همسران كم تجربه بودن طرف مقابلشان را براي خيانت بهانه مي كنند

 

براي مثال مدعي هستند : همسرم در روابط زناشويي بسيار كم تجربه است و نمي تواند مرا راضي نگه دارد پس من به دنبال رابطه ديگري مي روم

 

اما هر همسري خيانت كار نيست

 

اگر همسر شما ديروقت به منزل برمي گردد يا ساعاتي در روز تلفن همراهش را خاموش مي كند يا پاسخ نمي دهد دليلي براي خيانت او نيست.

 

مسلما اولين كلمه اي كه به ذهن شما حمله ور مي شود : خيانت است

 

اما لازم است بدانيد شما تنها با ديدن اين رفتار يا شنيدن بعضي مكالمات مشكوك نمي توانيد همسرتان را متهم به خيانت كنيد زيرا همان طور كه مي دانيد بعضي از همسران بخصوص آقايان دوست ندارند كه همسرانشان در كارهاي بيرون از منزل آنها دخالت كنند به همين دليل ترجيح مي دهند كه ارام و در خفا صحبت كنند پس بدون دليل مشكوك نشويد.

 

اگر شك و ظن شما به مرحله اي رسيد كه اطمينان خاطر به دست آوريد، لازم است مدتي همسرتان را تحت نظر داشته باشيد اما بطور نامحسوس و طوري كه وي متوجه نشود.اين عمل ، اخرين تير شماست تا از خيانت همسرتان مطمئن شويد .

 

زماني كه از خيانت همسرتان اطمينان حاصل كرديد اما زندگي تان را دوست داريد و نمي خواهيد طلاق بگيريد. به همسرتان بگوئيد از لحاظ روحي تضعيف شده ايد و نياز به مسافرت داريد .

 

اگر شما فرزندي داريد در اين مسافرت آنها را به همراه خود نبريد و تنها شما و همسرتان به اين مسافرت برويد .

 

در مسافرت روابط خود را با همسرتان استحكام بخشيد ، خاطرات خوبي را كه داشته ايد يادآور شويد . اجازه دهيد همسرتان در خلوت خود فكر كند .

 

به مدت يك هفته به مسافرت برويد تا در اين مدت همسرتان از عشق جديد خود دور باشد و بتواند به شما و فرزندانتان فكر كند تا از راهي كه رفته برگردد .

 

بسياري از روان شناسان اين راه بسيار مثمر ثمر معرفي كرده اند، زيرا با يادآوري خاطرات خوب گذشته، افراد از اشتباهات و اعمالي كه در حال انجام دادن هستند، برمي گردندد.

 

اگر بعد از اين مسافرت ، ديگر رفتار مشكوكي از همسرتان نديديد هرگز اين مساله را به طور علني بازگو نكنيد كه "من مي دانستم تو در حال خيانت به من هستي "

 

اگر اين مسافرت پاسخگوي مشكل شما نيز نبود لازم است مشكلتان را با يك مشاور خانواده مطرح كنيد .

برداشت مردان و زنان از رابطه‎ي نامشروع همسرشان با هم متفاوت است و همين تفاوت به نوبه‎ي خود واكنش‎هاي عاطفي مربوطه را تحت‎الشعاع قرار مي‎دهد. مهم آن است كه از كل‎‎گويي بيش از حد بپرهيزيم. چيزي كه در مورد عده‎اي صادق است، ممكن است شامل حال عده‎اي ديگر نباشد. اما شواهد حاكي از آن است كه اكثر مردم لااقل به طور نسبي به روش‎هاي جنس وابسته از خود  واكنش نشان مي‎دهند. آگاهي نسبت به اين اجبارهاي زيست شناختي و فرهنگي، سواي عدم دقت يا تغيير‎پذيري آن‎ها، واكنش شمانسبت به رابطه‎ي نامشروع توجيه كرده باعث مي‎شود كمتر احساس حماقت و تنهايي كنيد. به علاوه، كمك مي‎كند تا همسرتان بهتر شما را درك كند.

در كل، زن‎ها بيشتر سعي دارند رابطه‎ي زناشويي خود را از نو ترميم كرده آن را زنده نگه دارند؛ در حالي كه مردها تمايل به خاتمه‎ي آن داشته و به دنبال جانشين مي‎گردند. زن‎ها بيشتر به افسردگي روي مي‎آورند و بر سر و روي خود مي‎زنند و به جان خود مي‎افتند؛ در حالي كه مردها با گرايش به عصبانيت بيشتر مايلند ـ حتي در رؤيا هم كه شده ـ به طور بيرحمانه‎اي به ديگران بپرند و خشم و عصبانيت خود را سر آن‎ها خالي كنند. زن‎ها رابطه‎ي نامشروع همسرشان را بيشتر به بي‎لياقتي خود و مردها به عدم كفايت جنسي خود نسبت مي‎دهند. زن‎ها در مورد اهميت رابطه‎ي پنهاني همسرشان مبالغه مي‎كنند و بهبودي وضع روحي آن‎ها مدت بيشتري طول مي‎كشد؛ در حالي كه مردها رنج روحي خود را به مقولات جداگانه‎اي دسته‎بندي كرده خيلي زود عنان زندگي خود را به دست مي‎گيرند.

Ap-3212.jpg


تفاوت شماره‎ي يك:

زن‎ها سعي دارند رابطه‎ي زناشويي خود را حفظ كنند؛ مردها راه خود را كج كرده متواري مي‎شوند.
زن‎ها: «شايد بتوانيم حلش كنيم.»
مردها: «بي‎خودي به خودت زحمش برگشتن نده!»
وقتي همسر زخم خورده يك زن است، احتمال بيشتري وجود دارد كه در جهت حفظ رابطه‎ي زناشويي خود تلاش كند. ـ تا اندازه‎اي به اين دليل كه فرهنگ به او آموخته است ديگران را خرسند و خود را محروم سازد. يك مرد به اين گرايش دارد كه از دست رفته‎ها را از ذهنش حذف كرده و به دنبال جانشين بگردد ـ جانشيني كه بتواند عشق و توجهي كه خود را لايق آن احساس مي‎كند، نثارش كند. نوعاً، زن‎ها وقتي مرزهاي عاطفي خود را مورد تجاوز مي‎بينند، خود را سركوب كرده زبان به دندان مي‎گيرند يا احساسات خود را مخفي مي‎كنند. آن‎ها كه به خاطر حفظ هماهنگي ظاهري تحت فشار قرار دارند، غالباً خود اصيل و نداي دروني خود را كه فرياد برمي‎آورد: «خواسته‎ي من بيشتر از اين‎هاست» خفه مي‎كنند. اجتماع ما اين پيام را ابلاغ مي‎كند كه وظيفه‎ي زن ـ و ملاك ارزشمند بودن او از ديد خودش ـ آن است كه پيوندهاي خود را با ديگران حفظ كند. در يك مطالعه‎ي جالب وقتي از دختران حدوداً هشت ساله سؤال شد: «احساستان درباره‎ي بدرفتاري پسرها با شما چيست؟» خيلي خوب مي‎دانستند كه خشمگين مي‎شدند و صراحتاً حرف دلشان را مي‎زدند، اما وقتي همين سؤال براي همين دختران در سن دوازده‎سالگي مطرح شد، جواب دادند: «نمي‎دانم» انبوهي از پژوهش‎هاي مستند و موفق نشان مي‎دهد كه هم چنان با بالا رفتن سن، بسياري از زنان وقتي ناحقي يا بدرفتاري مي‎بينند، كمتر به شم خود اعتماد مي‎كنند. اگر به عنوان يك زن نتوانيد تصديق كنيد كه خيانت پدر يا مادر به زندگي زناشويي گريبانگيرتان شده و دارد به شما هم لطمه مي‎زند، اگر از اين پرهيز داريد كه با صراحت و قدرت احساسات منفي خود را بيان كنيد، چون بودن در كنار همسر را ترجيح مي‎دهيد، اگر از خط و نشان كشيدن و نسق گرفتن مي‎ترسيد، مي‎توان گفت خوب تربيت شده‎ايد.
دليل ديگري كه بسياري از زنان به دنبال حفظ روابط خود ـ حتي روابط به افتضاح كشيده و درب و داغان خود ـ هستند، اين است كه به زعم آنان تنها امكاني كه پيش رو دارند، زندگي در تنهايي است؛ چيزي كه خيلي هم از آن وحشت دارند. در مطالعه‎ي مشهوري كه با همكاري دانشگاه‎هاي هاروارد و يل در سال‎هاي 1986 در زمينه‎ي ازدواج صورت گرفت، بنت، بلوم و كاريگ با اعلام اينكه مردان مجرد، زنان را در حالتي از وحشت فرو بردند. با اين همه، سوزان فلادي بعدها در سال 1991 خاطر نشان كرد كه هر چند اين آمار بي‎اندازه مبالغه‎آميز است، اما آن‎ها حالتي از هول به ازدواج ايجاد كردند كه تا به امروز به قوت خود باقي است؛ به طوري كه زنان بر اين باورند كه شانس ازدواج پس از سن چهل‎سالگي صفر است.
زنان مطلقه بيش از مردان مطلقه از نظر اقتصادي در تنگنا قرار مي‎گيرند؛ تا حدي به اين دليل كه آنان در پرورش بچه‎هاي خردسال خود مسئوليت بيشتري قبول مي‎كنند و تا حدي به اين خاطر كه شوهر سابق آن‎ها احتمالاً بيشتر به پرداخت عوارض اتومبيل بها مي‎دهد تا به اجراي تعهدات حمايت از فرزند خود. زنان مطلقه هم، مثل همه‎ي زنان، بيشتر به اشغال پست‎هاي سطح پايين گرايش داشته در مقايسه با مردان همكار حقوق كمتري دريافت مي‎كنند. همين دلايل واقع‎بينانه به تنهايي براي توجيه اصرار زنان بر حفظ زندگي زناشويي فعلي‎شان كافي است.
مردها ـ كه عرفاً از نظر مالي تأمين بوده و بيشتر از اين بابت خاطر جمعند كه همسر ديگري اختيار مي‎كنند ـ به احتمال كمتري همسر به انحراف كشيده شده‎ي خود را تحويل مي‎گيرند و از آن جا كه كمتر اتفاق مي‎افتد خود را بر حسب موفقيت يك رابطه تعريف كنند، غالباً اين احساس را دارند كه در صورت به هم خوردن اين رابطه چيزي از دست نمي‎دهند. زنان بيشتر دندان روي جگر مي‎گذارند و سوختن و ساختن را ترجيح مي‎دهند، در حالي كه مردها فرار را بر قرار ترجيح مي‎دهند و در واقع با از ياد بردن و محو كردن منبع آلام روحي خود، بر ضايعه‎ي خيانت همسر فايق مي‎آيند.

 

دانلود جنجالي ترين مستند ايران


تفاوت شماره‎ي دو:

زن‎ها زانوي غم به بغل مي‎گيرند و مردها خونشان به جوش مي‎آيد.
زن‎ها: «من در مهم‎ترين رابطه‎ي موجود در زندگي‎ام شكست خوردم.»
مردها: «اگر دستم به معشوق زنم برسد، مي‎كشمش.»
واكنش زن‎ها نسبت به رو شدن خيانت همسرشان اين است كه معمولاً بر سروكله خودشان مي‎زنند، در حالي كه مردها عصباني مي‎شوند و بيشتر مايلند حساب رقيب را برسند ـ حتي در ذهن خودشان هم كه شده ـ مسببين رنج روحي خود را گوشمالي دهند.
طبق آمار به دست آمده توسط گروه ضربت ملي اتحاديه روان‎شناسي آمريكا زن‎ها به نسبت دو برابر مردان دچار افسردگي باليني مي‎شوند. به اين دليل كه اولاً زن‎ها بيشتر مايلند نوك تيز انتقاد را به جاي ديگران به سمت خود متوجه كنند؛ ثانياً، زن‎ها بيشتر خود را بر حسب ارتباطشان با ديگران تعريف مي‎كنند و ارزشمند بودن خود را با دوست داشته شدن برابر مي‎گيرند. وقتي رابطه‎اي به روغن‎سوزي مي‎افتد يا ناكام مي‎ماند، يك زن به احتمال بيشتري به افسردگي روي آورده خود را تحقير شده احساس مي‎كند و اين نه فقط به خاطر از دست دادن شوهر، كه به خاطر از دست دادن خويش است.
اگر شما يك مرد باشيد، بر عكس به احتمال بيشتري خشم خود را متوجه همسرتان يا معشوق او مي‎كنيد. مردان پرخاشجو غالباً مجبورند جلوي رفتارهاي خشونت‎آميز خود را بگيرند؛ اما حتي تيپ‎هاي كنش‎پذير و درون‌گرا هم در رؤياهاي بيداري خود به «دشمن» حمله‎ور مي‎شوند. به هر حال همين خشم به شما اجازه مي‎دهد خود را قدرتمند و در كنترل احساس كنيد و از احساس‎هاي پريشان كننده‎اي چون شرمساري و خود ترديدي دوري بجوييد. بعضي از شما به جاي رويارويي با اين حقيقت دردناك كه دليل به انحراف كشيده شدن همسرتان ناخشنودي شديد او نسبت به شما بوده است، ترجيح مي‎دهيد همسرتان را قرباني سوء استفاده‎ي معشوقي خودخواه بدانيد.

تفاوت شماره‎ي سه:

زنان به عنوان «همسفر راه و شريك زندگي» و مردان به عنوان «معشوق» احساس بي‎كفايتي مي‎كنند.
زن‎ها: «من به اندازه&

دانلود فايل مستند خيانت

لطفا بعد از كليك روي لينك دانلود زير حدود ده ثانيه صبر كنيد و

روي گزينه " رد كردن تبليغ " كليك كنيد

تا صفحه دانلود براي شما باز شود

شما مي توانيد با كليك بر عكس زير مي توانيد به سايت ما كمك كنيد:


مزاياي كمك شما دوستان عزيز:


دريافت مطالب بيشتر مرتبط با موضوع

عضو خبرنامه سايت شدن

ارائه بهتر مطالب و بيشتر

در صورت داشتن هرگونه سوال و پيشنهادي

با ايميل زير در تماس باشيد:

golden20202020@yahoo.com

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.